Realizare Site

Sunteti in cautare de clienti? Virtualservice va ajuta sa dezvoltati afacerea cu o investitie minima – un site web ce permite tuturor potentialilor clienti sa afle de dumneavoastra atunci cand au nevoie.

DETALII AICI

Promovare Site

Realizarea unui site web este poate cea mai simpla etapa, promovarea site-ului este adevarata provocare. Sa apara in primele pozitii de cautari pe GOOGLE sau BING este partea cea mai importanta dintr-un proiect online..

Administrare Continut

Daca nu puteti acordati toata atentia unui proiect online, acesta dispare din istoricul GOOGLE, practic nu existati! Noi putem prelua partea de administrare a continutului optimizat SEO.

Social Media

Social Media in special Facebook si Google + sunt retelele sociale cu cel mai mare impact. O lista bogata de contacte si o frecventa a postarilor va poate aduce succesul dorit.

Gazduire Site

Gazduirea unui site web trebuie sa fie facuta pe un server de ultima generatie de care noi dispunem.

Optimizare SEO

Ne ocupam si de optimizarea articolelor pentru motoarele de cautare. Optimizarea creste sansa dumneavoastra de a ajunge pe prima pozitie online!

Esti nemultumit, frustrat sau chiar dezamagit de cresterea economica a societatii tale? Muncesti in continuu, dar rezultatele se lasa inca asteptate? Ai fi incantat sa muncesti mai putin, sa faci mai putine eforturi, dar sa castigi mai multi bani?

Sa fi un profesionist in domeniu conteaza prea putin!

Ia in calcul ca si cel mai bun administrator de firma va da faliment fara un flux constant de clienti noi si mai multe incasari de la clientii existenti. E atat de simplu.

Tristul adevar este ca majoritatea firmelor obtin rareori unul din aceste lucruri, cu atat mai putin ambele.

Care este ingredientul secret?

Cheia succesului nu este sa iti imbunatatesti cunostintele sau nivelul serviciilor angajatilor.

Cheia este sa ai solicitari pentru serviciile oferite.

Pozitioneaza-ti afacerea in mijlocul clientilor

Te ajutam sa obtii un flux constant de clienti noi

  • Ingredientele vitale care iti vor garanta succesul, prezenta online si iesirea in intampinarea clientilor
  • Te ajutam sa folosesti aliatii online majori pentru a-ti propulsa vanzarile si profiturile
  • Si multe alte avantaje

Pe internet sunt o multime de afaceri online unele dintre ele destul de asemanatoare in ceea ce priveste serviciile/produsele comercializate. Astfel ai de-a face cu competitori care se adreseaza aceluiasi public tinta pe care vrei si tu sa-l abordezi. De aceea este nevoie de expunere maxima a produselor sau serviciilor oferite!

Realizarea site-ului incepe de la o discutie.

Oferim consultanta gratuita pentru a afla ce obiective aveti, ce va asteptati sa obtineti prin site si pentru a va ghida pe caile cele mai bune, cele mai multe dintre ele testate de noi in cazul sutelor de proiecte la care am lucrat pana acum.

Vrei sa obtii un flux constant de clientii noi si mai multe venituri de la clientii existenti?

Contactati-ne pentru o analiza a afacerii si gasirea unor solutii practice si personalizate pentru afacerea dumneavoastra!

Montaj Centrale
Centrale Peleti
Elma Trading
Crisvent
Constantamagazin

Comunica eficient pentru a avea succes

Pe o piată super competitivă e de asteptat ca tu să fii cel care trage clientii de mânecă pentru a le spune ce mai e nou prin ograda ta, nu invers. De aceea, ia mereu în considerare ideea unui newsletter si a comunicatelor de presă.

Trimite comunicate de presă înainte de un eveniment, înainte de o lansare sau în preajma sărbătorilor.

Gândeste-te la altii

gandeste-te la clientTine un training de weekend pe temele la care te pricepi si fă-o pe o sumă modică sau pe gratis.

În acest fel, îti cresti credibilitatea ca expert, dar îti lărgesti si aria de cunoscuti.

Fiecare dintre cei care vin la training-ul tău va vorbi, la rândul lui/ei, cu cineva, iar potentiali clienti sau colaboratori pot apărea de oriunde.

Oamenii trebuie să afle de tine!

Fi expert in domeniul tau

Scrie articole în aria ta de expertiză si caută un public pentru ele.

Fie că este un site din domeniul tău, un ziar local sau o scoală unde mergi să vorbesti despre importanta controalelor medicale periodice, te adresezi publicului care, mai devreme sau mai târziu, ar putea avea nevoie de serviciile tale.

Profita de forum-urile care tratează subiecte legate de domeniul tău.

Oamenii caută răspunsuri la orice pe internet, de la ce mobilă să cumpere la ce vacante să aleagă.

Poti încerca metoda prin care le oferi sfaturi ca un consumator oarecare si le faci sugestii din lista ta de produse/servicii sau, acolo unde îti este permis de administratorii forumurilor, le poti spune deschis despre avantajele oferite de compania ta cu privire la interesele lor.

 

Nu uita că propriul serviciu sau produs îti este cea mai bună reclamă şi că el stă la baza succesului tău.

Ai grijă să te prezinti impecabil din faza de productie până la usa clientului, iar vorba bună se va răspândi si singură prin târg.

Atunci cand vine vorba de începerea unei noi afaceri cu sigurantă este o provocare să gasesti ideea dar cel mai dificil este să treci de la idee la realitate/practica. Acesta este motivul pentru care am ales să prezentam cateva idei de promovare la indemana oricui.

  • Roaga prietenii sa te recomande celor interesati

    Cu totii avem prieteni care au prieteni care la randul lor au alti prieteni. E posibil ca prietenii prietenilor tai sa aiba nevoie de serviciile tale. Nu te costa nimic sa ceri prietenilor sa te recomande pe tine, mai ales daca stii ca oferta ta este buna. E suficient sa mentioneze numele site-ului tau.

  • Foloseste social media

    Facebook, Twitter, LinkedIn pot fi utile daca stii sa le folosesti in mod adecvat. Twitter te poate ajuta sa interactionezi mai usor cu clientii potentiali, Facebook iti permite crearea unei comunitati de fani iar LinkedIn te ajuta in extinderea retelei de oameni cu care faci afaceri.

  • Ofera materiale promotionale cu adresa site-ului tau

    Poti merge acolo unde se afla clientii tai potentiali si poti oferi cadou magneti pentru frigider, pixuri, brichete, baloane, rulete, carnetele personalizate etc. Depinde doar de specificul afacerii tale si de clientii pe care vrei sa ii atragi. Toate materialele ar trebui sa aiba adresa site-ului si numele afacerii (brandul) pe ele. De exemplu poti oferi post-it-uri personalizate. Sunt foarte ieftine si in plus cu totii le folosim.

  • Bartere cu reviste, posturi de radio sau firme cu obiect de activitate complementar

    Tu le poti oferi lor produsele sau serviciile pe care le vinzi pentru a le da ca premii iar ei iti pot oferi promovare in spatiul de emisie sau prin intermediul afacerii lor.

  • Mentioneaza brandul tau si site-ul pe toate materialele publicitare.

    Carti de vizita, fluturasi, brosuri, contracte incheiate cu clienti, pe orice document legat de afacerea ta ar trebui sa apara adresa site-ului si brandul tau.

  • Abordarea directa a clientilor.

    Abordeaza potentiali clienti la telefon, prin e-mail sau direct la diverse intruniri.

  • Organizeaza concursuri.

    Motivul pentru care ar trebui sa organizezi concursuri este acela de a aduna cat mai multe contacte. Te poti folosi pentru asta de site-ul tau, de facebook, de ziare.

    Ofera in loc de un singur premiu, mai multe premii care sa atraga cat mai multi oameni. Daca nu ai tu produsele pentru concurs, poti folosi metoda barterului, luand produse de la altii in schimbul unei reclame in cadrul concursului.

  • Ofera Garantii

    Garantiile pot inlatura o mare parte din temerile clientilor tai. Cand creezi o garantie pentru produsul sau serviciul tau intreaba-i pe clientii tai care sunt temerile lor legate de produsul tau si creeaza garantiile in asa fel incat sa inlature aceste aspecte.

  • Mostre Gratuite

    Ofera mostre gratuite ale produsului sau serviciului tau.

  • Distribuirea de Flyere

    Este una din cele mai simple si mai eficiente metode de promovare, atunci cand te afli la inceputul afacerii tale. Este indeajuns sa ai o imprimanta la care sa le tiparesti, dupa care sa le distribui in cutiile postale sau sa le lipesti pe usile de la intrarea in blocurile de locuinte.

  • Autocolant cu adresa site-ului si brandul pe masina proprie.

    Toate companiile mari au masinile autocolate cu logo-ul si site-ul propriu. Tu de ce sa nu o faci? In fond vorbim de afacerea ta aici.

  • Reclama in Pagini Aurii.

  • Urmeaza cumpararile clientilor cu o scrisoare de multumire.

  • Cartile de vizita

    Costul lor este extrem de mic si pot fi facute si la imprimanta proprie, daca gasiti un carton care sa fie cat de cat de calitate.

  • Multumeste-ti clientii cei mai buni.

    Clientii tai care platesc la timp, cumpara mai des de la tine, te ajuta si te sustin, merita sa fie rasplatiti. Spune-le multumesc de cate ori ai ocazia si concentreaza-te sa-i faci fericiti.

    Spune-le primii despre noile tale produse, organizeaza evenimente speciale pentru ei. Ei te vor recomanda si altora. Clientii fericiti sunt cea mai buna reclama.

  • Reclama pe caietele scolare

    Copertile caietelor de scoala sunt ideale pentru postarea unor reclame decente. Acestea ajung atat la parinti, profesori, cat si la copii. Practic, acopera trei nise importante.

Cand toate metodele enumerate mai sus au fost parcurse si testate, nu va mai ramane de facut decat sa ne contactati pentru o analiza a afacerii si gasirea unor solutii practice si personalizate pentru afacerea dumneavoastra!

2 Comentarii
  1. Magda

    Foarte interesante informatii, am sa le aplic si eu pentru florarie. Multumesc

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

anuleazaTrimite